Puerto de Mogán - Reisverslag uit Mogán, Spanje van Ruby Wilffert - WaarBenJij.nu Puerto de Mogán - Reisverslag uit Mogán, Spanje van Ruby Wilffert - WaarBenJij.nu

Puerto de Mogán

Blijf op de hoogte en volg Ruby

07 Mei 2014 | Spanje, Mogán

En dan zit ik hier alweer meer als een week.. eigenlijk gaat de tijd best snel! al heb ik nog steeds een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben hoor.. al die luxe! elke dag mogen we lekker in het hotel eten, een super lopend buffet. Het werken word ook steeds leuker, in het begin was er nog niks te doen maar het word steeds drukker. Heb gasten al ingecheckt en alle reserveringen in de computer gezet. Ik heb erg gezellige collega´s waarvan 1 receptioniste zelfs Nederlands is! Super dus (kan zij voor mij al het Spaans vertalen). We zijn ook al een paar keer uit geweest wat hier ook erg leuk is! Alles is heel erg goedkoop qua drankjes en de mensen zijn gezellig. Afgelopen zondag was ik vrij en ben ik naar Puerto de Mogán geweest. Gezellig dorpje met een strand en heel veel leuke winkeltjes. Dat word shoppen dus!! Vandaag moet ik nog werken tot 18:00 uur en donderdag en vrijdag ook en dan ben ik het weekend lekker vrij! We mogen helaas niet meer naar het zwembad toe omdat we nu echte werknmers zijn dus dan maar naar het strand (ook niet vervelend hoor..) Verder heeft tess het ook erg naar der zin in taurito. We kunnen elke avond wel gewoon gezellig samen eten. We zijn tot nu toe nog niet dezelfde vrij geweest maar dat geeft niks. We hebben ook 2 andere Nederlandse meisjes ontmoet van het animatie team dus zitten na het werk gezellig met zijn allen op 1 balkon wat te drinken, chippie, skip-bo erbij.. quality time! Zodat we even lekker in het Nederlands kunnen praten aangezien we de hele dag door Engels, Spaans, Duits, Frans, Pools en nog meer praten.. Nou amigos ik ga weer verder aan het werk er is nog een hoop te doen.. (not)! CIAO BELLAAS xxxxxxxx

  • 07 Mei 2014 - 16:07

    Anita:

    Leuk hoor Ruub om te lezen hoe of het gaat met je en hoe je het allemaal maar mooi doet!

    Dikke kus
    Xxx Anita

  • 07 Mei 2014 - 16:21

    Lynn:

    Liefjeeee
    Leuk om tijdens m'n werk even te lezen wat je allemaal aan het doen bent en wat je daar meemaakt..kan me nog herinneren dat het qua werk bij ons in het begin ook heel rustig was..
    geniet daar nog maar even van..want straks loop je te rennen en te vliegen..;) haha
    Ik blijf je volgen! Xie

  • 07 Mei 2014 - 23:23

    Henriette:

    Lieve Roeb,
    Wat gezellig dat je ons een beetje op de hoogte houdt van jouw wel en wee.
    Ik heb (nog) niet het idee dat je terug wil naar Nederland;)
    Je had weer leuke foto's geplaatst op Facebook....kunnen we toch nog een beetje van onze Roeb genieten.
    Meis, heel veel plezier en natuurlijk een hoop leermomentjes daar in dat vervelende zon zonovergoten land!!
    Dikke kus Harrie

  • 08 Mei 2014 - 14:20

    Ilse:

    Lieve Roeb, leuk om je reisverslag te lezen.zo hou je ons op de hoogte wat je daar allemaal beleefd.genieten dat lukt wel zo te lezen,en dat moet óók hoor.werkzekerheid en tot je volgende verhaal. Gr ilse

  • 08 Mei 2014 - 19:11

    Siep Sjop.:

    Hoi Sjoep we hebben met plezier je bericht gelezen en
    Zijn blij dat je het naar je zin hebt.
    Dikke knuf van Ine en je aaaaaaaalllllllllleeeeeeerrrrrrllliiii..........Ooppaaaaaaa.

  • 10 Mei 2014 - 10:44

    Opa Oma Lindeman:

    Het ziet er gezellig uit jammer dat je ook nog moet werken grapje geniet er maar lekker van kusjes opa oma Lindeman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 3719

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 21 September 2014

Stage Gran Canaria

Landen bezocht: